BEDRIJFSFILM

Waarom zou ik een bedrijfsfilm laten maken?

Een bedrijfsfilm heeft verschillende functies. Dat kan bijvoorbeeld zijn het verhogen van het resultaat, mensen informeren over de diensten en producten van uw bedrijf, uw doelgroep kennis laten maken met uw bedrijf en/of meer naamsbekendheid. Meer dan 70% van de mensen kijkt liever naar een video dan dat ze een stuk tekst lezen. Daardoor zullen mensen veel langer op uw website blijven, uw boodschap beter begrijpen en onthouden en zullen bezoekers sneller contact met u opnemen. Een bedrijfsfilm is dus een zeer krachtig middel dat je online kunt inzetten. Hieronder kunt u nog een paar duidelijke voordelen van een bedrijfsfilm zien.

Ik wil een bedrijfsfilm! Wat nu?

Stuur ons een e-mail met daarin zoveel mogelijk informatie over uw product, merk, bedrijf, concept of eventuele dienst. De locatie, datum, tijd, opnamedagen etc. Hoe meer informatie u ons verstrekt des te nauwkeuriger en sneller kunnen wij u een offerte tegemoet kunnen sturen.

SEO

Door het gebruik van video zal uw website gaan stijgen in de zoekresultaten van Google.

DENKWIJZE

Het menselijk brein is eerder visueel dan tekstueel en zal hierdoor eerder kiezen om een video te bekijken.

ONTHOUDEN

Hersenen zijn visueel ingesteld en hierdoor is een video beter te onthouden dan een stuk tekst.

BEGRIJPBAAR

Een video is voor iedereen te begrijpen door middel van ondertiteling of voice over.

MEETBAAR

Videoresultaten zijn altijd meetbaar. Zo blijft u altijd op de hoogte van uw bereik.

VEELZIJDIG

Een video is veelzijdig inzetbaar, denk bijvoorbeeld aan uw website, TV of social media.

GESCHIKT

Een video is geschikt voor producten, merken, bedrijven, concepten en diensten.

EFFECTIEF

80% van consumenten is eerder geneigd een product te kopen na het zien van een productvideo.

VOORBEELD VAN EEN BEDRIJFSFILM

TAGS

Bedrijfsfilm laten maken | bedrijfsfilm | Bedrijfsuitje filmen | Bedrijfsevent | Waarom een bedrijfsfilm laten maken | Bedrijfsvideo.

Sluit Menu